Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Zdolność kredytowa, kierowca TIRa

[ Edytowane ]

Witam .

Mam pytanie czy mam  szansę ubiegać się o kredyt w Państwa banku.
Mam 36lat, brak kredytów, alimentów czy innych zobowiązań , aktualnie mieszkam z rodzicami.

Jestem kierowcą "Tira" , na rękę otrzymuję 1500zł, jednak moja pensa miesięcznie to zwykle 5tys i więcej , tyle że nie udokumentowana w umowie o prace. Miesięcznie  na konta w bankach (nie ING) wpływa wynagrodzenie 1,5tys oraz ok. 3-4tys, które wpłacam osobiście.  Posiadam mieszkanie o wartości około 170tys, jednak nie chcę go zostawiać, ponieważ po wybudowaniu domu chce sprzedać, by móc uregulować swoje zobowiązania wobec banku w przeciągu ok 5 lat od zaciągnięcia kredytu.

Posiadam także działkę budowlaną o wartości 40tys na której chcę wybudować dom,
oraz garaż o wartości ok 20-25tys.
Na koncie odłożone mam 100tys.

Wnioskuję o 170tys , budowa domu to ok.  270tys.

1. Czy mam szansę na kredyt przy takich zarobkach udokumentowanych i nieudokumentowanych ?
2. Jaki jest koszt wcześniejszej spłaty kredytu, proszę podać najkorzystniejszy wariant. Może istnieją progi procentowe do jakich kwot można spłacać kredyt bez prowizji, tj np. w Banko PKO

dziękuję za odp.

Odpowiedz
0 Lajków
artss
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-02-2017
Wiadomość 1 z 3 (6 177 wyświetleń)

Re.: Zdolność kredytowa, kierowca TIRa

@artss Przy analizie zdolności kredytowej opieramy się wyłącznie na udokumentowanych dochodach. Przy Twoich zarobkach takiej zdolności kredytowej nie będzie .

Przez pirwszych pięć lat od uruchomienia kredytu pobieramy prowizję 2% za wcześniejszą spłatę, niezależnie od kwoty. Po pięciu latach tej prowizji już nie ma.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 097 wyświetleń)

Re.: Zdolność kredytowa, kierowca TIRa