Odpowiedz

Wakacje i błąd we wniosku

Czy można, a jeżeli tak to jak, złożyć drugi wniosek o wakacje ustawowe?
W pierwszym złożonym przeze mnie wniosku nie ma wskazanych dwóch miesięcy w 2022 roku (możliwe, że to błąd po mojej stronie).

Co zrobić zeby je uwzględnić? Póki co złożona została reklamacja, aczkolwiek nie mam pewności jej efektu.
Odpowiedz
0 Lajków
azure
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-08-2022
Wiadomość 1 z 5 (7 205 wyświetleń)

Re.: Wakacje i błąd we wniosku

Mozna kolejny w postaci papierowej, mozna tez elektronicznie w aplikacji, ale przez zalacznik w Wiadomosciach.
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 2 z 5 (7 161 wyświetleń)

Re: Wakacje i błąd we wniosku

Możesz odstąpić od wniosku i złożyć nowy, natomiast nie musisz tego robić. W przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie (przed kolejną, która ma być zawieszona). W razie potrzeby zachęcam do kontaktu przez czat w Moim ING. Specjaliści sprawdzą Twoją sytuację i wskażą dostępne rozwiązania.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 3 z 5 (7 062 wyświetleń)

Re: Wakacje i błąd we wniosku

Problem jest taki, że kontaktowałem się na chacie z Państwem, w efekcie zarejestrowana została reklamacja, gdzie czas na jej rozpatrzenie dajecie sobie do 6.09, a ja mam 5.09 płatność raty, którą chcę też objąć wakacjami.

Dlatego, żeby zabezpieczyć się przed tym, że przepadnie mi możliwość zawieszenia raty dzisiaj na chacie dopytywałem o inne sposoby złożenia drugiego wniosku o zawieszenie rat wrześniowej i listopadowej - uzyskalem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości (nawet w oddziale, co już jest totalnym kuriozum).

W efekcie zarejestrowana została druga reklamacja, ale co z tego, skoro tu czas na jej rozpatrzenie to 30dni.

 

Jeżeli w ciągu najbliższego tygodnia pierwsza z reklamacji nie zostanie rozpatrzona po mojej myśli planuję wycieczkę do oddziału i złożenie papierowego wniosku. Niestety, ale w tym momencie i w tym dokładnie przypadku ING nie realizuje tego co zapewniła ustawa.

Odpowiedz
0 Lajków
azure
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-08-2022
Wiadomość 4 z 5 (6 851 wyświetleń)

Re: Wakacje i błąd we wniosku

Rozwiązanie sprawy: pierwsza reklamacja została uznana, dwa brakujące miesiące mają zostać uwzględnione w wakacjach kredytowych. Czekam na wcielenie w życie tego.

Odpowiedz
0 Lajków
azure
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-08-2022
Wiadomość 5 z 5 (6 723 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy