Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.

Dzień dobry, sytuacja wygląda tak:

Kredyt hipoteczny  - umowa podpisana w kwietniu 2021 r.
Odbiór mieszkania od dewelopera - akt notarialny podpisałem w sierpniu 08.2022.


Planowałem na podstawie terminów wskazanych w bankowości internetowej, że przeprowadzę się do nowego mieszkania, sprzedam stare, spłacę cały kredyt hipoteczny i nie będę musiał składać wniosku o ustanowienie hipoteki, a później o wykreślenie.

Dzisiaj zauważyłem, że daty spełnienia warunków po uruchomieniu kredytu są inne na umowie i inne w bankowości internetowej.

1. Potwierdzenie nabycia prawa do nieruchomości będącej przedmiotem kredytowania w bankowości internetowej do 2023.03.15 (w umowie papierowej 30 dni od podpisania umowy, nie później niż 30.01.2022 r.)

2. Przedstawienie dokumentu, który potwierdza złożenie wniosku o wpis hipoteki w księdze wieczystej do 2023.05.14 (w umowie papierowej 90 dni od podpisania umowy, nie później niż 31.03.2022 r.)

3. Wpisanie hipoteki w księdze wieczystej nieruchomości, która jest zabezpieczeniem kredytu do 2023.08.12 (w umowie papierowej 180 dni od podpisania umowy, nie później niż 29.06.2022 r.)

Które daty są dla mnie obowiązujące, wskazane w umowie, czy wskazane w moje ING ?

Odpowiedz
0 Lajków
Artur1977
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (2 150 wyświetleń)

Re: Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.

Niestety, tutaj trudno będzie nam jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi (na czacie w Moim ING lub na infolinii - 32 357 00 57). Sprawdzimy wtedy szczegółowo zapisy na Twojej umowie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (2 080 wyświetleń)

Re: Terminy warunków do spełnienia po uruchomieniu całego kredytu.

Dziękuję za informację.

Odpowiedz
0 Lajków
Artur1977
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (2 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy