29-04-2018 19:58
Jakby ktoś miał kodzik z przed 23 lutego to z chęcią łyknę
29-04-2018 20:28
30-04-2018 07:45
30-04-2018 10:26
30-04-2018 12:55 | Edytowano: 30-04-2018 12:56
10.05.2018r będę miał 6 kodów wygenerowanych najpóźniej 10 maja.
Zainteresowanych proszę wiadomość prywatną celem rezerwacji kodu.
Pozdrawiam
30-04-2018 15:56
30-04-2018 15:58
Przez pośrednika również.
30-04-2018 16:03
30-04-2018 17:42
30-04-2018 19:53
W celu rozwiania wątpliwości zacytuje tu regulamin:
Warunki Promocji dla Uczestnika, który otrzymał Kod Promocji od Obecnego
posiadacza produktu hipotecznego
13) Uczestnik, który otrzymał Kod Promocji z polecenia:
a) złożył kompletny wniosek o Kredyt Hipoteczny w okresie trwania Promocji, następnie podpisze
umowę oraz uruchomi Kredyt Hipoteczny zgodnie z obowiązującymi regulacjami Banku.
Wniosek o Kredyt Hipoteczny złożony po okresie trwania Promocji, ale w okresie ważności
formularza informacyjnego, o którym mowa w art. 11 ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie
hipotecznym oraz nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami (Dz.U. z 2017 r. poz.
819) wydanego Uczestnikowi w czasie trwania Promocji, zostanie objęty tą Promocją,
b) złożył wniosek u specjalisty w oddziale Banku lub za pośrednictwem Contact Center,
c) posiada system bankowości internetowej Moje ING,
d) po podpisaniu umowy otrzyma powiadomienie w Moje ING o konieczności zarejestrowania
otrzymanego Kodu Promocji. Czas na zarejestrowanie Kodu Promocji w Moje ING to 14 dni licząc
od dnia podpisania umowy o Kredyt Hipoteczny,
e) podczas rejestracji Kodu Promocji wyrazi zgodę na poinformowanie Obecnego posiadacza produktu
hipotecznego, że podpisał umowę o Kredyt Hipoteczny i zarejestrował Kod Promocji,
f) uruchomi Kredyt Hipoteczny zgodnie z obowiązującymi regulacjami w Banku,
g) na moment wypłaty nagrody będzie posiadał aktywny rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy
przeznaczony do spłaty należności wynikające z zawartej umowy o Kredyt Hipoteczny,
h) w dniu wypłaty nagrody nie odstąpił od umowy o Kredyt Hipoteczny.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024