06-11-2020 22:44
07-11-2020 09:06
W tej sytuacji, aby zmienić warunki kredytu po podjętej decyzji trzeba złożyć nowy wniosek kredytowy. Nie możemy negocjować warunków już podjętej decyzji.
07-11-2020 09:34
Na początku tego roku gdy pytałem o możliwość zmiany oferty na lepszą promocyjną, która się ukazała otrzymałem informacje, że muszę złożyć nowy wniosek kredytowy, co wiązałoby się z ponownym przejściem całego procesu przyznawania kredytu od nowa. Dodatkowo w jednym czasie mógłbyć procedowany tylko jeden wniosek stąd też musiałbym anulować ten w którym była już wydana decyzja, dlatego nie skorzystałem z lepszej oferty, chociaż uważam, że to by była fajna opcja, gdyż moja sytuacja kredytowa nie zmieniła się w żaden sposób i podmiana na nową ofertę nie powinna stanowić problemu.
08-11-2020 07:52 | Edytowano: 08-11-2020 07:54
Witam,
Znalazłam się w podobnej sytuacji. Niestety nie ma możliwości negocjacji (tak mnie poinformowano). Jestem w trakcie składania nowego wniosku. Czekam tylko do 23 listopada bo wtedy pojawi się kolejna oferta... Zobaczymy czy tym razem ING też nas pozytywnie zaskoczy
09-11-2020 00:19
09-11-2020 12:16
W momencie podpisywania umowy kredytowej w banku, konsultant zaproponuje Ci ubezpieczenie na życie i będziesz musiał je podpisć, gdyż jest to warunkiem skorzystania z tej promocji. Po podpisaniu umowy o ubezpieczenie automatycznie tak długo jak będziesz je miał aktywne (nie zrezygnujesz z niego) to oprocentowanie kredytu zostanie obniżone o 0,1 pp. Składka ubezpieczenia będzie automatycznie pobierana z konta ING, a samo ubezpieczenie pojawi Ci się na kafelku Ubezpieczenia w ING.
09-11-2020 18:35
ciapson jeśli spełnisz warunki promocji, skorzystasz z pomniejszonej marży. Zapis, o którym wspominasz dotyczy sytuacji, kiedy skorzystasz ze standardowej oferty z dodatkowym ubezpieczeniem na życie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024