12-02-2019 12:35
Maniu Na stronach finansowych możesz znaleźć kalkulatory, które służą do wyliczenia raty kredytu. Po wpisaniu poprawnych parametrów kredytu, powinieneś uzyskać orientacyjną ratę.
Szczegółowe wyliczenia odnośnie Twojego kredytu uzyskasz:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (w dni robocze od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00),
- na czacie po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę (w prawym, dolnym rogu).
12-02-2019 13:56
Chodzi o skrócenie kredytu po nadpłacie, przy pozostawieniu raty sprzed nadpłaty. O ile skróci się kredyt, jest rozbieżność pomiędzy kalkulatorami a tym co zostało mi podane telefonicznie przez ing. Orientacyjnie więc chciałem to sam wyliczyć
12-02-2019 14:54
@Maniu w sprawie opisanego aneksu zapraszam Cię do kontaktu z dedykowaną infolinią pod numerem 323570057. Tam uzyskasz właściwą informację.
06-03-2019 15:01
@MonikaC:Pracujemy nad tym. Nie możemy jeszcze podać dokładnej daty udostępnienia tej funkcji w bankowości internetowej. Obecnie aneks po nadpłacie kredytu możesz zamówić na naszej infolinii 32 357 00 57 (od poniedziałku do piątku od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00).
Wiadomo już może coś na temat terminu udostępnienia tej funkcjonalności?
06-03-2019 15:07 | Edytowano: 06-03-2019 15:07
Pracujemy nad możliwością zamówienia aneksu w Moim ING. Nie znamy dokładnej daty wprowadzenia tej funkcji.
06-03-2019 15:10 | Edytowano: 06-03-2019 15:13
Chodzi mi bardziej o opcję wyboru automatycznego skrócenia okresu kredytowania przy nadpłacie zamiast obniżenia raty (bez skrócenia okresu kredytowania).
06-03-2019 15:18 | Edytowano: 06-03-2019 15:18
Skrócenie czasu spłaty wymaga podpisania aneksu do umowy. Taki aneks możesz zamówić na naszej infolinii - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-21:00, w soboty 8:00-16:00. Pracujemy nad możliwością zamówienia go w Moim ING.
06-03-2019 15:20
@AgnieszkaS:Pracujemy nad możliwością zamówienia go w Moim ING.
Gdy ta możliwość już będzie - także trzeba bedzie fatygować się do oddziału, by podpisać ten aneks?
06-03-2019 15:30
Cały czas pracujemy nad tą funkcjonalnością - nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów. Przekażemy je jak udostępnimy te funkcję.
27-03-2019 14:01
Wiadomo może kiedy będzie dostępna ta opcja?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024