09-07-2018 19:18
10-07-2018 08:25
Potrzebujemy sprawdzić informację o Twoim kredycie, w tym miejscu nie jest to możliwe.
Skontaktuj się proszę z nami:
- telefonicznie. Infolinia hipoteczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 21:00. W soboty w godzinach 8:00 -16:00,
- przez usługę Moje ING: zakładka Wiadomości,
- z oddziałem.
Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas