14-06-2021 07:05
15-06-2021 16:14
Każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie. Niestety, na społeczności nie mamy dostępu do Twojego wniosku. Jeżeli został złożony wniosek, w tej sprawie otrzymasz informację zwrotną. Proszę, skieruj zapytania w sprawie złożonego wniosku, do osoby, u której został on złożony.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024