03-09-2018 14:00
Witam, wspólnie z żoną planujemy zakup mieszkania i rozważamy skorzystanie z kredytu hipotecznego od ING. Poszliśmy więc do najbliższego oddziału i poprosiliśmy o ofertę. Miła pani wydrukowała dla nas symulacje i stwierdziła, że więcej nie może dla nas zrobić ponieważ kredytami hipotecznymi zajmuje się inna pracownica, której akurat nie ma i musimy "łapać ją" telefonicznie. Próbowałem się do niej dodzwonić po 3x dziennie przez cały tydzień - niestety, bezskutecznie. Odwiedziłem jeszcze 2 inne oddziały i sytuacja była taka sama - ktoś inny się tym zajmuje i musimy próbować się do niego dodzwonić. W końcu zrezygnowałem i wypełniłem formularz kontaktu na stronie. Czekam już 5 dzień i nikt się ze mną nie kontaktuje... Co mam zrobić żeby w końcu uzyskać jakąkolwiek ofertę? Czy jest gdzieś dostępna lista oddziałów (ok. Gliwic) w których mogę spotkać się z kimś zajmującym się kredytami hipotecznymi?
03-09-2018 14:46
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Staramy się jak najszybciej reagować na prośby klientów o kontakt. Zadzwoń do nas na infolinie hipoteczną 32 357 00 65. Procujemy w dni robocze od 7:30 do 21:00, w soboty od 8:00-16:00. Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024