26-11-2020 17:58
26-11-2020 18:13
26-11-2020 20:00 | Edytowano: 26-11-2020 20:01
29-11-2020 09:03
Myślałam, że już wydadza ostateczną skoro z operatem i tak długo trzeba czekać.
29-11-2020 09:04
Czy kazali dostarczać Panu jakieś dodatkowe dokumenty?
29-11-2020 12:57
29-11-2020 15:09
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024