16-11-2022 21:19
17-11-2022 21:56
Trudno jest nam się tutaj odnieść do tej sytuacji. Jeśli nadpłacasz kredyt, zmienia się oprocentowanie Twojego kredytu czy zawiesiłeś raty, te informacje mogą się zmieniać w harmonogramie spłat.
Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią hipoteczną (32 357 00 57) i postaramy się sprawdzić więcej szczegółów.
18-11-2022 21:42
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024