Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bardzo długi okres oczekiwania na rozpatrzenie wniosku (60 dni)

Oczekuję już około 60 dni na rozpatrzenie wniosku o zwiększenie kredytu hipotecznego (wniosek złożony na początku grudnia). Wniosek został złożony w odziale banku ING Bank Śląski na drukach przygotowanych przez doradcę. Po około 50-ciu dniach  otrzymałem  informację od doradcy, że muszę złożyć wniosek na nowych drukach, bo zmieniły się wzory wniosków. Moje pytanie brmi: Czy w związku z koniecznością złożenia wniosku na "nowych drukach" bank rozpoczyna procedurę od nowa i czy ING Bank ŚLĄSKI ma procedury gwarantujące, że po następnych 50 dniach rozpatrywania wniosku nie będę musiał składać ponownie dokumentów na "nowszch" drukach?

Odpowiedz
0 Lajków
Maxhess1973
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-02-2017
Wiadomość 1 z 2 (2 510 wyświetleń)

Re.: Bardzo długi okres oczekiwania na rozpatrzenie wniosku (60 dni)

[ Edytowane ]

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Zmiana druków bankowych związana jest ze zmianą przepisów prawa, dotyczących oceny wartości nieruchomości. W najbliższym czasie nie planujemy dodatkowych zmian.
Przez forum nie możemy sprawdzić Twojego wniosku. Aby poznać szczegółowe informacje prosimy skontaktować się z doradcą w oddziale naszego banku.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 453 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy