06-12-2020 10:46
Chodzi bardziej o to że złożone wszystkie dokumenty wraz z operatem. Spodziewałem się zatem że będzie ostateczna.
06-12-2020 11:44
06-12-2020 11:46
07-12-2020 10:50
Dokladnie sama jestem ciekawa. Ile dni roboczych trwal caly proces?
07-12-2020 15:46
07-12-2020 15:55
07-12-2020 16:46
07-12-2020 16:50
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024