17-06-2022 01:40 | Edytowano: 17-06-2022 01:40
Fajnie, że się u Was coś ruszyło z oprocentowaniem w OKO.
Tylko dlaczego zawsze promocje robicie?
a) dla nowych klientów
b) dla nowych środków.
Zwłaszcza punkt "b", który najmocniej denerwuje stałego klienta. Jaki jest sens trzymania u Was swoich oszczędności, skoro przy każdej promocji (wyższe oprocentowanie) trzeba mieć nowe środki? Przecież to ewidentnie zmusza do zabierania od Was kasy na jakieś inne konto, przelania w czasie promocji i po promocji zaraz zabrać i szukać promocji w innym banku. To chyba powinno zależeć bankowi na tym, aby stały klient trzymał w banku ING swoją kasę a nie w innym banku.
Czy bank przewiduje jakąś zmianę polityki w tym zakresie?
PS Wiecie o tym, że przelanie do innego banku kasy jest dużym ryzykiem, że klient w nowym banku już zostanie na stałe?
17-06-2022 23:56 | Edytowano: 17-06-2022 23:56
W naszej ofercie są dostępne różne rozwiązania. Dla obecnych oszczędności możesz skorzystać np. z lokaty terminowej. Obecnie w ofercie mamy dostępną Lokatę terminową Plus 6M, czyli na okres 6 miesięcy, której oprocentowanie wynosi 5% w skali roku. Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/inwestycje-i-oszczednosci/lokata-terminowa
18-06-2022 01:08
Tak, wiem, że tym razem daliście również Lokatę z podobnym oprocentowaniem jak OKO, z czego mogą skorzystać obecni klienci.
Złośliwi na sieci piszą, że "klienci wkurzeni" w końcu coś dostali
Ale mnie chodzi o OKO, które jakąkolwiek ma promocje, zawsze jest dla punktów a) i b), które wymieniłem.
Niech się ING w końcu nad tym produktem (OKO) też zastanowi dla klientów obecnych a zwłaszcza tych wiernych od lat
18-06-2022 21:14
Dziękujemy za Twoją opinię. Przyjrzymy się temu
20-06-2022 22:01
21-06-2022 01:21
Popieram. Banki powinny przede wszystkim walczyć o klienta stałego a nie tylko skupiać się na nowych.
Przypadałby się w końcu taki trend i może ING by przetarł szlaki jako pierwszy
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |