29-06-2016 16:17
Czy to prawda, że od 1 lipca 2016 zostanie obniżone oprocentowanie kont oszczędnościowych? Na swoim koncie direct on-line nie mam żadnej wiadomości z banku w tej sprawie. Konto oszczędnościowe w systemie mam zablokowane, natomiast osobiste jest stale dostępne. Taka informacja jest chyba przeznaczona dla klienta, a nie dla wybranego konta i powinna się znajdować w wiadomościach z banku?
30-06-2016 12:20
30-06-2016 16:21
@erty zgadza się. Od 1 lipca 2016r. obniżymy oprocentowanie na kontach oszczędnościowych w PLN. Posiadając dostęp do bankowości internetowej, informacje te są wysyłane i udostępniane w zakładce Wiadomości. Jeżeli wiadomość ta nie jest widoczna, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany:
Sprawdzimy opisaną sytuację.
30-06-2016 18:49
MarcinBa pisze:@erty zgadza się. Od 1 lipca 2016r. obniżymy oprocentowanie na kontach oszczędnościowych w PLN. Posiadając dostęp do bankowości internetowej, informacje te są wysyłane i udostępniane w zakładce Wiadomości. Jeżeli wiadomość ta nie jest widoczna, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany:
- infolinia banku pod numerem 32 357 00 69,
- wysłanie wiadomości przez bankowość internetową.
Sprawdzimy opisaną sytuację.
Dziękuję za informację.
Wczoraj po południu otrzymalam SMS z Banku z informacją o zarejestrowaniu mojego zgłoszenia pod nr. ... i obietnicę odpowiedzi do ...6 lipca.
Dzisiaj przesłano wiadomość na moje konto on-line z podaniem oprocentowania konta OKO od 1 lipca 2016. Nie podano oprocentowania konta OKO Premium, do którego jestem pełnomocnikiem.
Tryb zawiadamiania klientów na "ostatnią minutę" jest nie do przyjęcia. Mam nadzieję, że jutro tj. 1 lipca znajdę te wszystkie "tajne" informacje na stronie internetowej Banku.
03-07-2016 21:42
Na maila ze Społeczności ING nie mogę wysłać odpowiedzi - MAILER DAEMON mi to uniemożliwia. Żadna z odpowiedzi z Banku nie jest satysfakcjonująca. Nie polecam kontaktu z ING poprzez Wiadomości.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |