Odpowiedz

Konto oszczędnościowe

Witam, wpłaciłam pieniądze na konto oszczędnościowe 3 miesięczne, wczoraj kończył się termin trwania konta.
Dzisiaj już nie ma konta oraz pieniędzy żadnych.
Co z moimi pieniędzmi, czy miał ktoś taka sytuacje ?
Odpowiedz
0 Lajków
katarzynarupnie
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 024 wyświetleń)

Re: Konto oszczędnościowe

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

Dodam jednak, że taka sytuacja może mieć miejsce, jeśli korzystałaś z OKO Bonus i zamknęłaś podstawowe OKO. Wtedy pieniądze wraz z odsetkami trafiają na konto techniczne. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami np. na czacie i przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania środków. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 017 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy