Odpowiedz
Jak długo będzie trwała awaria?
Monbor3355
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
13-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 394 wyświetleń)

Re: Awaria

Już po awarii. Bankowość internetowa i aplikacja mobilna działają prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 388 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy