04-03-2020 18:14
Mam pytanie w którym miejscu można zrezygnować z przesyłania do mnie wyciągów papierowych. Posiadałem konto firmowe. Wyciągi nigdy nie przychodziły. Założyłem także ostatni konto Direct osobiste - wyciągi przychodzą na moją skrzynkę pocztową z automatu, a nie chcę ich otrzymywać.
05-03-2020 18:20
@grzegorz_adamus proszę skontaktuj się z nami przez Moje ING (wiadomość, czat) i złóż reklamację. Standardowo dla kont typu Direct nie wysyłamy wyciągów papierowych.
12-03-2020 18:29
Słabo to wygląda, tydzień czasu czekam na jakąkolwiek odpowiedź - po napisaniu wiadomości wsiąkła chyba w czarną dziurę. Czat nie łączy - nie ma na to szans, próbowałem 10tki razy. NIe chce mi się iść do oddziału....
13-03-2020 19:33
Na wiadomości odpowiadamy w kolejności w jakiej do nas napływają. Zapewniam, że robimy to najszybciej jak jest to możliwe. Faktycznie, w ostatnim czasie ruch na czacie jest wzmożony. Proponuję kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 96. Jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |