25-05-2018 11:40
Dzień dobry,
W swoim pierwszym poście chciałem zapytać o tytułową promocję - w jej regulaminie (w zał.) czytamy o zaproszeniach wysyłanych tylko do pewnego grona klientów banku. Po wzięciu udziału i przekazaniu swojego wynagrodzenia na konto ING, po 4 wypłatach dostaniemy od banku 100, lub 120 złotych nagrody - kuszący profit za coś, co i tak dzieje się automatycznie.
Otwierając konto direct na początku maja, po trafieniu na promocję, napisałem wiadomość w Moje ING do banku, z zapytaniem jakie warunki ewentualnie muszę spełnić, aby zostać zaproszonym do promocji, z dopiskiem, że chętnie przeniosę swoje wynagrodzenie a nawet zamknę konto u konkurencji. Dodam, że wcześniej wyraziłem zgodę na wszystkie zgody marketingowe.
W odpowiedzi otrzymałem:
"Panie XXX,
w promocji "Zyskaj do 120 zł za pensję" bierze udział tylko zaproszona grupa klientów. Pan nie otrzymała takiego zaproszenia i nie możemy dopisać Pana do udziału w tej promocji.
Aktualne promocje znajdzie w bankowości elektronicznej po zalogowaniu w zakładce Oferta ING, następnie Promocje.
Niewykluczone, że w przyszłych edycjach tej promocji, jeśli się pojawi, zaprosimy Pana do udziału.
Z pozdrowieniami
pani Joanna, specjalista ds. relacji z klientem (nazwisko usunąłęm)"
I tutaj pytania:
- ktoś z Was dostał się do promocji? Jak długi macie staż w ING?
- jeżeli chodzi o powyższą odpowiedź banku - sam pracuję na co dzień z klientem i nie wyobrażam sobie odpisywać z szablonu, a jeśli już - to poprawnie go przepisuję. Pani Joanna widocznie się spieszyła, może po prostu pomyliła - nie wnikam, bywa. Wyznaję zasadę, że kontakt z klientem to wizytówka firmy
- ja wiem, że moja studencka wypłata to nieduży zastrzyk pieniędzy dla banku, ale czy nie warto tworzyć takich promocji dla wszystkich np. nowych klientów, zastanawiających się nad dyspozycją pensji?
Podsumowując, z przeniesieniem mojego wynagrodzenia na konto w ING na razie się wstrzymam
Pozdrawiam!
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |