Odpowiedz

Zmiana kolejności kont

Dzień dobry,

 

właśnie założyłam u was konto oszczędnościowe, i teraz kiedy chce wykonać przelew - automatycznie system chce wykonać przelew z konta oszczędnościowego, czy można jakoś to zmienić ? Tak aby pierwszym wyborem było normalne konto ?
Bardzo to denerwujące... mam nadzieję, że jest jakaś na to rada. 
Dodam, że w przypadku konta firmowego nie mam takiego problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
legenwfidary
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-02-2018
Wiadomość 1 z 20 (47 972 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

[ Edytowane ]

legenwfidary, możesz za pomocą bankowości internetowej zmienić konto domyślne. 
Zaloguj się do Mojego ING i u dołu ekranu kliknij w opcję: Poprzednia wersja systemu. Następnie wybierz ikonę:
Moje finanse > Wybrane konto > Opcje > Ustaw jako rachunek domyślny. 

To powinno rozwiązać Twój problem Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 20 (47 914 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam,

 

Czy obecnie, kiedy nie ma już możliwości przejścia do starego widoku, można zmienić kolejność kont, ustawienia innego konta jako domyślne? Głównie chodzi o moment kiedy wykonuję szybki przelew lub przelew BLIK i notorycznie jako pierwsze ustawione jest konto, które założyłem u Państwa jako pierwsze.

lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 3 z 20 (46 380 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

[ Edytowane ]

Konto z którego chcesz realizować szybki przelew, wybierasz podczas ustawiania skrótu. Dzięki temu podczas zlecenia przelewu, nie będziesz musiał go zmieniać za każdym razem. W Moim ING domyślnie do przelewów podstawia się konto, które zostało otwarte jako pierwsze. Układ nie jest wynikiem błędu - nie możesz go edytować. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 20 (46 305 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam,

 

w chwili obecnej przy próbie wykonywania transkacji jako domyślne konto pojawia mi się konto, które utworzyłem jako ostatnie. Chciałbym zmienić aby domyślnym było moje konto główne. W zasadzie te, które zostało utworzone jako pierwsze, najstarsze. Jak mogę to zrobić?

mrrico
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
15-05-2019
Wiadomość 5 z 20 (42 122 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Niestety nie możesz zmienić tych ustawień Emotikon: Smutny Za każdym razem,gdy wykonujesz przelew lub inną dyspozycję musisz pamiętać o wyborze konta.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 6 z 20 (42 075 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry.

Mam ten sam kłopot, ale już nie mam dostępnej starej wersji systemu.

Obecnie przy robieniu przelewu domyślnie ustawia mi się konto oszczędnościowe co jest mocno irytujące.

Jeśli nie mogę tego zmienić sam, czy mogę wysłać gdzieś zgłoszenie o zmianę domyślnego konta ?

To bardzo ważne dla mnie bo już narobiłem sobie kłopotów przez błędne przelewy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Tomek777
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-12-2019
Wiadomość 7 z 20 (38 131 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Dzień dobry, 

przykro mi, domyślnego konta nie możesz zmienić Emotikon: Smutny Wysyłając przelew, pamiętaj o wyborze konta. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 8 z 20 (38 055 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Witam, czy naprawdę w ciągu roku nie została dodana opcja ustawiania konta domyślnego? 😱 Przegrzebałam całą aplikację i nie widzę takiej opcji... Czy jest szansa na dodanie tej funkcjonalności?
Karolina_Ur
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
10-12-2020
Wiadomość 9 z 20 (31 685 wyświetleń)

Re: Zmiana kolejności kont

Karolina_Ur, przekazałam Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 10 z 20 (31 633 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy