16-02-2021 04:40
Czy w związku ze zmianą tabeli i opłat dla kont firmowych od 1 kwietnia jest/lub pojawi się do 31 marca możliwość zamknięcia konta firmowego online bez konieczności wizyty w oddziale banku lub wysyłania listu?
Czy oświadczenie o zamknięciu konta firmowego wysłane listownie musi być poświadczone notarialne czy wystarczy podpis?
Czy takie oświadczenie można wysłać w sposób elektroniczny podpisując dokument podpisem zaufanym przy użyciu profilu zaufanego?
Najlepszą opcją byłoby wprowadzenie możliwości zamknięcia konta firmowego w sposób online, ale czy pojawi się ta możliwość do 1 kwietnia 2021r.?
16-02-2021 11:26
Jeśli nie akceptujesz zmian w TOiP, to powinieneś – do 31 marca 2021 r. – złożyć oświadczenie o braku akceptacji zmian. Będzie to równoznaczne z wypowiedzeniem umów. Zamknięcie konta firmowego będzie możliwe, jeśli na koncie VAT saldo będzie zerowe.
Oświadczenie możesz złożyć w oddziale banku lub korespondencyjnie na adres siedziby naszego banku:
ING Bank Śląski S.A
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Wystarczy zwykły podpis - bez potwierdzenia notarialnego. Ważne, aby był zgodny z wzorem podpisu u nas.
Nie przewidujemy innego sposobu zamknięcia konta w związku z tą zmianę.
17-02-2021 08:49
Dziękuje za odpowiedź.
Rozumiem, że mogę też złożyć zwykłe oświadczenie o zamknięciu konta (również bez podpisu notarialnego) i wtedy konto zostanie wcześniej zamknięte?
18-02-2021 08:54
Tak, zgadza się - nie wymagamy notarialnego potwierdzenia podpisu.
19-02-2021 22:00 | Edytowano: 19-02-2021 22:01
Czy dostępny jest wzór oświadczenia o zamknięciu konta firmowego, którym można posłużyć się w celu zamknięcia konta drogą pocztową?
20-02-2021 21:44
Niestety, nie mamy takiego wzoru. Jednak dyspozycja powinna zawierać te informacje:
Dane osobowe:
- imię nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany),
- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
Dane konta:
- 26 cyfr numeru konta
Dodatkowo:
- w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w pisemnej dyspozycji wskaż konto, którego jesteś właścicielem, na jaki mamy zrealizować dyspozycję,
- w przypadku salda ujemnego należy je wcześniej uzupełnić, lub w pisemnej dyspozycji wskazać konto w naszym banku, z którego możemy taką dyspozycję zrealizować,
- możemy skontaktować się z Tobą, aby potwierdzić Twoją pisemną dyspozycję.
W przypadku braku przeciwwskazań, zamkniemy konto niezwłocznie po wpłynięciu do banku pisma.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |