Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Zakładając konto firmowe wziąłem sobie kartę do tego konta. Okazuje się jednak, że jest mi ona całkowicie zbędna, gdyż wystarczy mi karta na koncie prywatnym.
Karty firmowej nie aktywowałem i mam pytanie - czy w takiej sytuacji będzie pobierana ode mnie opłata, a jeśli tak, to czy mogę zamknąć samą kartę, by takowej opłaty nie ponosić i jak to zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 1 z 6 (25 625 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Za nieaktywną kartę również pobieramy 7 zł miesięcznie, bo wtedy nie spełniasz warunku wymaganej sumy płatności kartą. Kartę możesz zamknąć w naszym oddziale. Za miesiąc kalendarzowy, w którym zamkniesz kartę, możesz mieć jeszcze opłatę proporcjonalną za czas jej posiadania. Od następnych miesięcy nie będziesz miał opłaty.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (25 574 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Wystarczy zastrzec kartę w bankowości online.
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 3 z 6 (25 249 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Sprawdziłeś to?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 4 z 6 (24 635 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Tak, w przypadku karty do konta firmowego. W zasadzie aż dziwne, że pytasz - zgubioną/skradzioną kartę możesz zastrzec w ING online lub na infolinii w dowolnym momencie - po zastrzeżeniu karta jest dezaktywowana - trudno abyś płacił za coś, czego nie ma.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (24 627 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

[ Edytowane ]

Rzeczywiście nie pobieramy opłaty za zastrzeżoną kartę. Proces zastrzeżenia dotyczy jedynie zagubienia lub kradzieży karty. Aby ją zamknąć należy udać się do oddziału naszego banku. Zastrzeżenie karty w Moim ING lub na naszej infolinii, nie jest równoznaczne z jej zamknięciem. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (24 591 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy