Odpowiedz
Highlighted

Wplatomat

Witam. Widzę, że nie jestem tutaj jedyna osoba, która ma problem z wciągnięta gotówką. Otóż idę do wpłatomatu, mam przy sobie gotówkę, na opłacenie sali i innych usług związanych z weselem oraz spłaty samochodu. Połowę gotówki wpłatomat przyjmuje, natomiast druga polowe wciąga i po chwili pojawia się komunikat "wpłatomat nieczynny". Szybka reakcja z mojej strony, spisuje reklamację z pracownica banku. Pani informuje, że raczej w tym tygodniu powinna być informacja z decyzją zwrotną. Do tej pory nic, ani decyzji zwrotnej, ani pieniędzy na koncie.. Co chwilę dostaje telefon, ludzie się niecierpliwią, a ja nie mam za co zapłacić, ponieważ moja gotówką jest "zamrożona". Czy jesteście w stanie zrobić coś, żeby przyspieszyć ten proces? Jak to w ogóle jest, że na swoje pieniądze człowiek musi czekać tyle czasu? Wiadomo przecież, że zwykły "Kowalski" nie ma milionów na koncie i skoro wpłacam te pieniądze na konto to znaczy, że potrzebuję je na juz. Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie mojej sprawy oto numer 016801/062020. Chodzi o bankomat w Tychach.

Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 1 z 3 (207 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia staramy się rozpatrywać jak najszybciej.

Dziękuję też za podanie numeru reklamacji - przekazałam sprawę do zespołu, który zajmuje się wpłatomatami.

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
200
55
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (199 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wplatomat

Dziś mija dokładnie tydzień odkąd mieliśmy ta nieprzyjemna sytuację z bankiem.. I dalej zero odzewu.. 100 wiadomości, połączeń... I cały czas ta sama odpowiedź: " Oczywiście przekazujemy sprawę dalej jako pilna". Dodzwonilam się do działu reklamacji. Pani po zapytaniu o dane osobowe i uzyskaniu odpowiedzi, po prostu się rozlaczyla...! Po prostu brak słów, jak traktujecie swoich klientów! Sprawa dalej nierozwiązana i co najlepsze, nie zapowiada się, żeby została rozwiązana w najbliższym czasie.. Ręce opadają.. Na forum czytam, że u innych bank na rozpatrzenie sprawy ma 7 dni, a my dostaliśmy, aż 3 tygodnie. O co chodzi?
Odpowiedz
0 Lajków
Izadra290
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
25-06-2020
Wiadomość 3 z 3 (56 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Działalność gospodarcza

Od 16 czerwca przyjmowane sa wnioski od klietów zewnetrznych. Branże takie jak prawnik, informatyk (IT), lekarz , farmaceuta idą z automatu.

W przypadku innych branż można wstepnie przekzać dane finans...

02-07-2020
Re.: Działalność gospodarcza

Od 16 czerwca przyjmowane sa wnioski od klietów zewnetrznych. Branże takie jak  prawnik, informatyk (IT), lekarz , farmaceuta idą z automatu. 

W przypadku innych branż można wstepnie przekzać dane fina

...

02-07-2020
Re.: Działalność gospodarcza

Pytanko nr 1, bo doszły mnie słuch, że tylko obsługujecie klientów wewnętrznych?

 I jak wygląda sytuacja działalność-e-handel?

02-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy