Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

Dzień Dobry, proszę o pomoc w dniu 18 mają 2022, wpłatomat w Bielsko-Biała na sarnim stoku zabrał mi 11200, wpłatomat wyświetlał błąd i prośbę o kontakt z bankiem, oddał kartę, brak rejestracji wpłaty na koncie. Skontaktowałam się z bankiem i złożyłam reklamacje 015073/052022, czas oczekiwania na odpowiedź do 08.06.22 nie mogę tyle czekać te pieniądze są mi bardzo potrzebne mam chorego onkologicznie męża i musiałam sprzedać auto żeby jakoś wyjść z części długów a tu taka przykra sprawa. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
Dorothe81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-05-2022
Wiadomość 1 z 5 (3 620 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Dorothe81
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-05-2022
Wiadomość 2 z 5 (3 617 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałem prośbę o przyśpieszenie reklamacji do odpowiedniego zespołu.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
149
30
02-09-2021
Wiadomość 3 z 5 (3 543 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Dorothe81 Czy uzyskała Pani już jakieś informacje w swojej sprawie?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 4 z 5 (3 417 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Czy odzyskano pieniądze? Bo u mnie też wysoka kwota i pierwsza decyzja odmowna... Pieniądze po prostu wyparowały...cud
Odpowiedz
0 Lajków
tomek-platon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
12-09-2022
Wiadomość 5 z 5 (2 391 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy