21-01-2023 19:03
22-01-2023 17:19
Kiedy Twój aktualny dokument straci ważność, nie będziesz mogła zawierać z nami nowych umów, np. otwierać nowych kont, wnioskować o kredyt itp. Natomiast jeśli zaktualizujesz dowód po 10 dniach, to dodatkowe ograniczenia nie zostaną wprowadzone. Nadal będziesz mogła wykonywać i odbierać przelewy, płacić kartą itp.
22-01-2023 18:45
05-10-2023 17:20
05-10-2023 21:27
Trudno jest nam określić jednoznacznie taki czas. Dokładne terminy otrzymasz w wiadomości w Moje ING, jeśli dojdzie już do sytuacji, gdzie Twój dokument utraci ważność.
Będziemy mogli przyjąć przelewy na Twoje konto, natomiast mogą pojawić się ograniczenia związane z wszystkimi obciążeniami na rachunku. A więc stałe zlecenia, subskrypcje (abonamenty) na karcie tip.
Prosimy o jak najszybszą aktualizację takiego dokumentu. Dodanie paszportu czy dowodu z mObywatela wykonasz podczas wizyty w naszej placówce bankowej.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |