19-02-2020 13:13
20-02-2020 14:24
20-02-2020 14:42
20-02-2020 15:26
24-05-2021 15:08
25-05-2021 15:31
@Mateusz26 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Transakcje kartą w odróżnieniu od przelewów bankowych nie są w pełni autoryzowane przez bank, a przez organizację płatniczą. Te oferują zabezpieczenie w postaci 3D Secure, niestety jednak to od odbiorcy transakcji zależy, czy wymaga takiej autoryzacji. Jeśli już zgłosiłeś sprawę, proszę, pozwól nam działać. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko już coś ustalimy.
27-02-2022 21:19 | Edytowano: 27-02-2022 21:22
01-03-2022 13:34
Jak zakończyła się twoja sprawa? Uznanie warunkowe a później uznali czy nie?
01-03-2022 20:32
Cała kwota wróciła na moje konto.
23-03-2022 19:17
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024