23-08-2017 11:51
Witam
Kilka tygodni temu założyłem konto w Ing. Pierwszym problemem jest brak karty która miała być tydzień po założeniu konta, po przeczekaniu tygodnia karta nie pojawiła się, czy jest możliwość wysłania kolejnej lub dowiedzenia się czy karta w ogóle została wysłana? I drugie pytanie dotyczące konta tym razem, przy logowaniu do konta pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000057" po małym rekonesansie po internecie nie znalazłem nic dotyczącego tego kodu błędu. Czy jest to spowodowane nie aktywowaniem karty lub po prostu problem z serwerem banku? I jak naprawić wyżej wymieniony błąd?
Pozdrawiam i dziękuje z góry
24-08-2017 11:18
Skontaktuj się z naszym całodobowym działem obsługi kart i sprawdzimy czy karta została do Ciebie wysłana - 32 357 00 12.
Jeśli chodzi o ten kod błędu, to prawdopodobnie nie wszystkie Twoje dane osobowe lub oświadczenia są uzupełnione. Zadzwoń na naszą infolinię - 32 357 00 69 i również to sprawdzimy.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |