10-09-2017 11:48
Mam podobna sytuacje, konto zablokowane i brak możliwości zapłacenia czynszu za mieszkanie!
Owszem, ostrzeżenie o ważności dowodu osobistego się pojawiło ale nie było ostrzeżenia o blokadzie dostępu do środków na koncie!
Jestem klientem banku od 17 lat, teraz zastanawiam się nad zamknięciem konta.
10-09-2017 12:24
Do tego blokujecie możliwość zalogowania się do profilu zaufanego, czyli nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego. To niepoważne.
11-09-2017 11:17
Witam
W Logo banku możemy przeczytać "Licza się ludzie" to jest pułapka dla ludzi którzy ccą otworzyć sobie konto w ING
Bank Śląski . Bank Wychodzi z założenia mamy cię to zniszczymy cię. Takie powinno być logo tego banku.
Ja czękam juz tydzień na odpowidz z info linii i ciągle jest brak jakiejś konstruktywnej odpowiedzi.
Blokada konta istnieje i nic się wtym kierunku nie dzieje. Firma ponosi stratyty przez menadżerski "beton"
który istnieje w tym banku. Zgodnie z logo ludzie pracujący w tym banku mają się dobrze.Ciekawe jak długo
będę czekał na jakąkolwiek odpowiedź w sprawie blokady konta. Dlatego wszyskim polecam dobrze się zastanowić przedotworzeniem konta w banku który klientów ma za nic - ale liczą ludzie pracujący w banku.
11-09-2017 11:48
Odpowiedź na reklamację można sprawdzić przez telefon. Prosimy o kontakt ze specjalistami z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00) lub z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 (przez całą dobę).
11-09-2017 12:16
@mickli Jeżeli Twój dowód stracił już ważność to nie będzie można potwierdzić wniosku przez Profil Zaufany.
12-09-2017 08:24
Witam
Po tygodniowym oczekiwaniu ludzie z Banku ING łaskaie udzielili mi opowiedzi na złozoną reklamację
Oto przedstawiam tą odpowiedż
Panie Wiesławie,
w nawiązaniu do naszej rozmowy telefonicznej, przesyłam Panu naszą odpowiedź:
Panie Wiesławie, |
data ważności Pana dowodu tożsamości wygasła 4 września. 6 miesięcy przed upływem tej daty wysłaliśmy informację (poprzez MojeING) o konieczności aktualizacji dowodu tożsamości. Na miesiąc przed upływem tej daty przesłaliśmy dodatkowe powiadomienie. Zgodnie z przepisami prawa mamy obowiązek stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. Polega to na identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości. Podstawą prawną jest Ustawa [1]. Identyfikacja osoby, która składa dyspozycję, możliwa jest wyłącznie w oparciu o ważny dokument - dowód osobisty albo paszport [2]. Jeżeli nie potwierdzimy Pana tożsamości na podstawie jednego
Dlatego prosimy o zaktualizowanie dokumentu i danych w systemie. Może to Pan zrobić:
Nie blokujemy Panu możliwości wykonania przelewu. Nie zablokowaliśmy też Pana kont. Do czasu otrzymania nowego dokumentu tożsamości może Pan realizować płatności w naszym oddziale. Pracownik oddziału zweryfikuje Pana tożsamość na podstawie innego dokumentu ze zdjęciem. Może Pan także przedłożyć kopię wniosku o wydanie nowego dowodu tożsamości.
Z wyrazami szacunku
Zgodnie z ochroną danych osobowych pozwoliłem sobie usunąć dane osobowe pracownika który udzielił odpowiedzi na moją reklamację. W piśmie czytamy że bank 6 miesięcy temu przypominał mi o końcu ważności mijego dowodu osobistego Przedłożę teraz jedą z wiadomości które były ważne dla banku ale nie dla mnie
Dzień dobry, Dziękujemy za aktywację i korzystanie z Moje ING. Już wiesz, że bankowość internetowa to oszczędność czasu i pieniędzy, a w ING niesie ze sobą dodatkowe korzyści. Przedsiębiorcy, którzy korzystają z systemu bankowości internetowej mogą otrzymać komplet 100 wizytówek firmowych, gratis! Aby wysłać zamówienie konieczne będzie wpisanie jednorazowego kodu weryfikacyjnego. Pamiętaj, że kod jest ważny tylko przez 2 miesiące od daty wysłania przez bank niniejszej wiadomości.
Zamów już dzisiaj swoje wizytówki wypełniając formularz
Zamówione wizytówki zostaną dostarczone na podany przez Ciebie adres, najdalej do 3 tygodni od złożenia zamówienia.
Zobacz Regulamin promocji „Wizytówka dla Przedsiębiorcy”
Z pozdrowieniami, Zespół ING Banku Śląskiego To jet informacja jaka dostałem 6 miesięcy temu w sprawie ważności dowodu osobistego. Gdybym zamówił te wizytówki to teraz konto bankowości internetowej działałoby dalej. A wiec Bank cały czas wprowadza klienów w błąd jak mozna mieć zaufanie do takiego Banku ???? Do dzisiaj brak jest dobrej woli ze strony Banku. Jak cztamy w odpowiedzi na reklamację bank w swoim oddziale zrealizuje moje przelewy mimo że dokumenty stwierdzające moją tożsamość są nieważne czyż to nie jest bezczelność , formalnie mam zblokowane przelewy internetowe natomiast w oddziale jeśli zapłacę to Bank nie widzi nie ważności dokumentu i zrealizuje przelew za opłatę. Jest to czysty zysk dla banku . Czyli jak widać ten bank nie jaest "Dla ludzi" Jak składałem wniosek o nowy dowód osobisty Pani w urzędzie powiedziała że czas oczekiwania na nowy dowód to około 1 miesiąca.Na pytanieczy stary dowód może posłużyć do wykonywania kroków prany odpowiedz Pani w urzędzie była absolutnie nie natomiast w tym banku jest to możliwe jak stwerdza Pani specjalistka w odpowiedzi na moją reklamację.Czyli w Banku ING istnięją różne spojrzenia na prawdę Bo jęśli chodzi okonto internetowe brak ważnosci uniemozliwia wykonanie działań to jesli chodzi o przlew w Banku to nikomu to nie przeszkadza bo klient płaci kasę Pozdrawiam Wiesław
|
12-09-2017 16:31
@AgnieszkaBi Zgadza się, jeżeli próbujemy to zrobić przez ING, to się nie uda!
Aktywowałem dostęp do Profilu Zaufanego z innego banku, skutkuje to dezaktywacja dostępu i utworzeniem go na nowo, następnie złożyłem wniosek o dowód osobisty i podpisałem go.
Mam konta w 4 bankach i tylko ING ma tak restrykcyjną interpretacje prawa. W innych bankach, mogę wykonywać przelewy i aktywować dostęp do profilu zaufanego.
13-09-2017 08:04
Pierwszą rzeczą jaką zrobię po wyrobieniu nowego dowodu osobistego będzie zamknięcie konta mojego i rodziców.
20-09-2017 17:58
Również rozglądam się za innym bankiem z powodu tej blokady. Czas się rozstać. Po latach.
22-09-2017 11:10
Z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych wynika, iż każdy pełnoletni obywatel polski zamieszkały w Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek posiadać dowód osobisty od ukończenia 18. roku życia. Uchylający się od tego obowiązku popełnia wykroczenie i może wobec tego podlegać karze ograniczenia wolności lub grzywny.
Operując w banku dokumentem, który utracił ważność popełnia się wykroczenie. Dlatego Bank dba o to, by znacznie wcześniej poinformować o tym fakcie, informując również jakie są tego skutki, a kiedy sam dokument wygaśnie, zapobiega dla dobra Klienta by do takiego wykroczenia nie doszło. Bankowość to tak samo jak oddział, czy infolinia - bank, tylko że w formie online.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |