31-03-2020 07:33
01-04-2020 07:53
Opłatę za przelew ekspresowy pobieramy tylko jak go dokonasz. Jeśli nie wykonywałaś go ponownie, a widzisz w Historii prowizję, to skontaktuj się z nami na jeden z poniższych sposobów:
- napisz do nas Wiadomość przez Moje ING,
- napisz do nas na czacie w Moim ING,
- zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69.
Sprawdzimy z czego wynika taka opłata i jakiego przelewu dotyczy.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |