Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze.

Dzień dobry.

Wczoraj przed godziną 12 dokonałem wpłaty w bankomacie ING przy ulicy Pawiej w wysokości 3400 zł. Bankomat wydał potwierdzenie transakcji jednak pieniądze nie zostały zaksięgowane. Udałem się do oddziału wraz z potwierdzeniem. Pracownik banku używając mojej aplikacji ING napisał wiadomość z reklamacją i zapewnił że jeszcze w tym samym dniu powinnienem otrzymać zaksięgowanie wpłaty bo sprawa jest oczywista.Niestety do teraz pieniądze nie zostały zaksięgowane.Nie otrzymałem też żadnej wiadomości zwrotnej o potwierdzeniu mojej reklamacji. Pieniądze te miały być przeznaczone na zapłatę rachunków oraz mieszkania i są mi potrzebne jak najszybciej. Czy mógłbym liczyć na jakikolwiek odzew/pomoc ?
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 1 z 8 (5 248 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Dzień dobry,
mieliśmy wczoraj zgłoszony błąd z księgowań wpłat. Dzisiaj do końca powinniśmy udostępnić pieniądze na koncie. 
Jeśli jutro rano nie będziesz miał pieniędzy na koncie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 lub napisz na czacie w Moim ING. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (5 246 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Dziękuje bardzo za odpowiedź.W takim razie poczekam do końca dnia i w razie potrzeby się skontaktuje.

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 3 z 8 (5 237 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Niestety nadal brak pieniędzy...
Pan na czacie spowodował jedynie że otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w odpowiedzi na wiadomość wysłaną 2 dni wcześniej. Mam czekać na odpowiedz tydzień.Niestety jestem zmuszony zgłosić sprawę na policję
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 4 z 8 (5 144 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

[ Edytowane ]

Proszę, napisz  numer zgłoszenia - przekażemy Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 8 (5 143 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Numer zgłoszenia : 012387/102019
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 6 z 8 (5 139 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

[ Edytowane ]

Proszę napisz, czy otrzymałeś od nas wiadomość w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 8 (5 111 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Tak otrzymałem.Dziękuję za reakcję.
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 8 z 8 (5 084 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy