Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego bank blokuje pieniądze po przekroczeniu kwoty wolnej, w następnym miesiącu bank tą kwotę powinien odblokować pod względem kilku różnych komorników (chodzi mi o paredziesiąt złotych). Pytałem się w paru innych bankach taka sytuacja nie ma miejsca. W innym banku gdzie mam przelewane wynagrodzenie jak przekroczę kwotę o kilkanaście złotych to w następnym  miesiącu tą kwotę mam odblokowywaną. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
BARTEK_29
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 254 wyświetleń)

Re.: BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Ab sprawdzić sytuację, którą opisujesz, prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 135 wyświetleń)

Re.: BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Niestety wasi pracownicy odpowiadają na to "nie bo nie", nie powołując się na konkretne fakty.

Odpowiedz
0 Lajków
BARTEK_29
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 3 z 4 (4 093 wyświetleń)

Re: Re.: BLOKADA PIENIĘDZY PRZEZ BANK - A KOMORNICY

Tak jak wspomnieliśmy przez forum nie jesteśmy w stanie sprawdzić niczego w systemie. Możesz do nas wysłać wiadomość przez Moje ING : Wiadomości > Napisz wiadomość lub zadzwonić na naszą infolinie zajęć egzekucyjnych pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna w dni robocze między 8:00 a 20:00 i w soboty od godziny 8:00 do 16:00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 036 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy