21-08-2019 17:09
22-08-2019 17:21
@Kasiamaz98 Przykro mi, że karta jeszcze do Ciebie nie doszła. Kartę wysyłamy na aktualnie podany adres do korespondencji. Standardowo karta w kraju powinna dojść do 8 dni roboczych. Czas dostarczenia karty za granicę jest podobny. Dużo tutaj zależy od poczty, która dostarcza kartę. Jeśli do końca tygodnia nie dostaniesz karty, to proszę, skontaktuj się z nami na numer +48 32 357 00 69. Infolinia jest czynna 24/7. Specjalista sprawdzi gdzie i kiedy wysłaliśmy do Ciebie kartę. Jeśli karta zaginęła, to wyślemy do Ciebie za darmo nową kartę.
15-09-2019 13:07 | Edytowano: 15-09-2019 13:11
Pdniosę temat i dodam coś od siebie.
Na terenie NL honorowane jest praktycznie, tylko i wyłącznie karta MAESTRO.
Pozyskanie karty Mastercard do konta walutowego, nie za wiele pomoże. Będzie ona honorowana w tych samych punktach co visa do konta direct.
Przeważnie są to punkty;
- MacDonald
- CS (terminale ov-chipcard)
- Debijenkorf
- mediamarkt
Niestety, ale pozostałe punkty w obsłudze maja jedynie maestro.
(lokalne sklepy, sieciówki, kluby, restauracje)
Dla rezydentów Holandii oraz Niemiec domyślnie wydaje się kartę Maestro.
Co ciekawe nawet wydawany przez ING Bank w NL mastercard credit, jest w NL sporadycznie akceptowany 😉
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024