Odpowiedz

Wizerunek karty - błąd

Witam chcę zamówić sobie kartę z własnym wizerunkiem. Gdy już przejdę przez wszystkie rzeczy w aplikacji mobilnej banku, to wyskakuje mi błąd "Nie udało się zapisać wizerunku karty" i tak non-stop. Jest to jakiś błąd chwilowy czy jest jakieś rozwiązanie?
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 540 wyświetleń)

Re.: Wizerunek karty - błąd

Prawdopodobnie błąd czasowy, już działa. Wątek można zamknąć.
Odpowiedz
0 Lajków
beneksy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
09-10-2019
Wiadomość 2 z 3 (4 537 wyświetleń)

Re: Re.: Wizerunek karty - błąd

Dzięki za informację zwrotną Emotikon: Szczęśliwy Jak będziesz miał pytania, to możesz do nas pisać na czacie w Moim ING. Jest to łatwy i szybki sposób na uzyskania odpowiedzi. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 536 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy