Odpowiedz

Usunięcie karty z BIK

Witam, posiadałem kartę kredytową której nawet nie aktywowałem z limitem 20000 zł. Dnia 25 sierpnia złozyłem wypowiedzenie tej karty ze skutkiem natychmiastowym wysyłając pismo przez bankowość internetową. Następnego dnia dostałem wiadomość, że karta zostanie zamknięta w ciągu kilku dni na następny dzień już jej nie widziałem w bankowości internetowej. Dzisiaj pobrałem swój raport z BIK i karta ta wciąż w nim widnieje. Kiedy wpis ten zostanie usunięty? Wpływa on na moją zdolność kredytową.

Odpowiedz
0 Lajków
stylusc84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (2 566 wyświetleń)

Re: Usunięcie karty z BIK

Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez czat w Moim ING lub telefonicznie.

Czat znajdziesz w Moim ING na dole strony po zalogowaniu się.

Infolinia jest czynna przez całą dobę, a numer kontaktowy to 32 357 00 69.

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 507 wyświetleń)

Re.: Usunięcie karty z BIK

Miałam dokładnie taką samą sytuację. Okazało się, że nawet po zamknięciu karty przez jakiś czas aktywny jest jej rachunek. Zadzwoniłam na infolinię i tam konsultant złożył dyspozycję zamknięcia rachunku i usunięcia zgody na przetwarzanie danych karty kredytowej w BIK - sprawa była załatwiona już na drugi dzień.
sanwila
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
07-09-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 503 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy