23-03-2018 18:46
Całkiem niedawno założyłam nowe konto ING Firmowe i zgłosiłam rezygnację z karty, ponieważ posiadam już konto osobiste Direct z kartą. Pracownik banku poinformował mnie, że i tak musi zostać wysłana do mnie karta i że jak tylko ją otrzymam mam ją zastrzec, aby nie pobrano opłaty. W bankowości internetowej pojawił się termin planowanego naliczenia opłaty, na koniec miesiąca.
Czy jeśli do tej pory karta do mnie nie dojdzie i jej nie zastrzegę to jednak zapłacę???
24-03-2018 18:52
Zastrzeżenie karty, nie jest równoznaczne z jej zamknięciem. Kartę, możesz zamknąć w oddziale banku. W pierwszym cyklu rozliczeniowym, jesteś zwolniona z opłaty za kartę. Opłatę będziemy naliczali, od następnego, pełnego cyklu.
24-03-2018 19:39
Nie rozumiem w takim razie dlaczego pracownik banku mnie o tym nie poinformował kiedy byłam w oddziale?
Czyli po otrzymaniu karty mam jeszcze raz iść do oddziału, żeby zgłosić, że jej nie chcę? Po co w ogóle jest do mnie wysyłana skoro od razu zgłosiłam rezygnację?
25-03-2018 20:19
Przepraszamy, że nie otrzymałaś takiej informacji w oddziale banku. Gdy karta do Ciebie dotrze, możesz ją zamknąć w oddziale banku.
26-03-2018 22:36
Dziękuję za odpowiedzi
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024