Odpowiedz

Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

[ Edytowane ]

Płatność kartą za zakupy w Internecie. Pośrednik PayU. Podaje dane karty. System przekierowuje mnie do strony z komunikatem:

System chwilowo niedostępny. Niestety, system chwilowo jest niedostępny, proszę spróbować ponownie za chwilę.

Gdyby nie fakt, że po chwili otrzymałem potwierdzenie realizacji płatności za towar z serwisu zastosowałbym się do powyższego komunikatu i wykonał transakcję ponownie.
Po zalogowaniu się do systemu Moje ING faktycznie jest blokada za dokonaną transakcję. Pomimo, że otrzymałem komunikat o braku dostępności i braku autoryzacji 3D Secure.

Skoro wystąpił błąd (komunikat) to dlaczego transakcja została zrealizowana?
Czy w przypadku gdyby transakcja została wykonana przeze mnie ponownie, czy bank ING zwróci koszt?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (6 272 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Prosimy o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 12. Zweyfikujemy status płatności.

Za pośrednictwem forum niestety nie mogę sprawdzić danych systemowych.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 266 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Dziękuje za szybką reakcję.

Nie chodzi mi o weryfikację transakcji. Na chwilę obecną, pomimo nieprawiłdowych komunikatów, PayU potwierdziło transakcję.

Moim wpisem raczej chciałbym zasygnalizować problem jakim jest komunikat aby wykonać transakcję ponownie, ponieważ występuje "chwilowy" problem z systemem. Tymczasem płatność została zrealizowana.

Gdybym zastosował się do komuniaktu i wykonał ją drugi raz, odpowiedź z Banku była by zapewne  - transakcje zostały wykonane prawidłowo.  Bo zaksięgować system by je zaksięgował tylko, że w trakcje ich przetwarzania powiadomił klienta o problemie, a mimo to realizował proces dalej.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 262 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Dziękujemy za sugestię odnośnie komunikatu.

Mimo niedostępności systemu 3D Secure, sprzedawca może zdecydować o wykonaniu płatności w sposób standardowy.

Transakcja jest wtedy zatwierdzana na podstawie danych karty. Taka akceptacja następuje już po wyświetleniu komunikatu o błędzie.

 

Z tego powodu, po każdej transakcji, również odrzuconej, zachęcam do sprawdzenia, czy środki nie zostały pobrane z rachunku.

W razie pytań lub wątpliwości proponuję przesłać wiadomość przez bankowość internetową lub kontakt: 32 357 00 12.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 237 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

@MarcinB dziękuje za sugestie.

Taka sytuacja przytrafiła mi się już nie pierwszy raz (pierwszy w ING) i jestem już uczulony na takie incydenty.

Jeżeli proces, pomimo komunikatu, jest kontynuowany to faktycznie warto zastanowić się nad zmianą komunikatu.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (6 235 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy