Odpowiedz

Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]
Witam tutaj poraz pierwszy .
Mam kilka pytań a mianowicie sprawa wygląda tak
Wybieram pieniądze w sklepie Lewiatan cashbackiem bez problemu ,parę dni potem idę do innego Lewiatana pani ledwo wkłada kartę transakcja anulowana -mysle,zdarza się..nie wybieram pieniędzy ,a za zakupy place zbliżeniowo bez problemu.
Dziś-jeden sklep Jubilatka -przykładam kartę jak by jej nie było -mowie dobra na pin-odrazu anulowane,już zły burak zakupy na dwie stówy a w portfelu 10zl..
Myślę podjadę do innego sklepu sprawdzić -dalej sytuacja jak wyżej..że po drodze miałem bankomat-wkladam kartę i bankomat mi wypłaca ..więc co jest grane ktoś mi wytłumaczy ?
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 578 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Proszę napisz do nas w tej sprawie przez czat po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu na pierwszym ekranie po zalogowaniu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 529 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

Zamówiłem nową kartę.
Odpowiedz
0 Lajków
Roo1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
20-11-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 413 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością i wypłatą

[ Edytowane ]

Ok, dziękujemy za informację Emotikon: Szczęśliwy  To powinno rozwiązać Twój problem z płatnościami. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 4 z 4 (4 410 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy