29-06-2017 10:45
Witam,
Otrzymałam wczoraj kartę i chcę ją aktywować. Podczas nadawania nowego Pinu pokazuje się komunikat "brak połączenia z bankiem". O co chodzi?
30-06-2017 12:11
Taki komunikat zazwyczaj pokazuje się wtedy, kiedy nie ma połączenia z internetem. Jeżeli kłopot nadal występuje to prosimy o kontakt: 32 357 00 69.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024