09-07-2018 21:32
Witam, mam pewien problem ,a mianowicie podczas dodawania karty do rat (juz przyznanych) ,odrzuca mi ją ,wszystko dobrze wpisuje juz 20raz ,miałem juz taką sytuację ,gdy chciałem w grze virtualnej zapłacic i wyskoczyło mi ,że mój bank nie obsługuje mojej karty z tym ,ktoś coś wie? do banku nie moge zadzwonic bo juz za pozno
10-07-2018 20:36
W internecie możesz zapłacić np. kartą kredytową, kartką debetową do konta, kartą wirtualną. Sprawdź ustawienia limitów transakcyjnych na swojej karcie dla płatności w internecie. Po zalogowaniu do Mojego ING wejdź w Moje finanse> Karta> Limity transakcyjne> Edytuj limity. Jeśli limit jest ustawiony na 0 zł lub jest zbyt niski to dlatego system odrzuca tę transakcję. Jeśli po zmianie dalej będziesz miał kłopoty z płatnością to możliwe, że odbiorca nie akceptuje danej karty lub jest inny problem. W tej sytuacji zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024