Odpowiedz

Opłata za kilka kart

Dzień dobry,

Mam dwa pytania:

1. Jak wygląda opłata za dwie karty do jednego konta gdy suma transakcji na kartach nie przekroczy 300pln. Czy opłata będzie naliczona za każdą kartę? Jednym słowem, zapłacę 7 czy 14 złotych?

2. Do mojego konta jest ustanowiony pełnomocnik który ma swoją kartę (lub 2 karty). Czy karty pełnomocnika mają osobne wymagania 300 pln w ciągu miesiąca by były darmowe, czy też transakcje ze wszystkich kart do danego konta się sumują (moje karty + karty pełnomocnika)?

Odpowiedz
0 Lajków
admg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
14-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (14 193 wyświetleń)

Re.: Opłata za kilka kart

Odpowiadając na pytania:

1.Kwota transakcji bezgotówkowych jest liczona łącznie dla dowolnej kombinacji kart Visa Zbliżeniowa, Debit MasterCard Zbliżeniowa, Zbliżak Visa oraz Mastercard w telefonie posiadanych przez danego użytkownika wydanych do jednego konta. Jeśli posiadasz dwie karty na Twoje imię i nazwisko i suma transakcji nie przekroczy 300 zł , pobierzemy opłatę 7 zł.

2. Pełnomocnik do konta również musi dokonać transakcji bezgotówkowych kartą na kwotę minimum 300 zł, wtedy nie pobierzemy opłatę za kartę.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (14 140 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy