Odpowiedz

Autoblokowanie się karty VISA

Witam.

Ostatnimi czasy zagubiłem kartę, jednakże ktoś ją znalazł i odrazu zgłosił do ING. Karta została zablokowana a ja zostałem poinformowany o tym telefonicznie.

Poczekałem kilka dni, dostałem nową i tutaj pojawia się problem.

Po aktywacji karty, pierwszej płatności na pin zapłaciłem zbliżeniowo. Transakcja zaakceptowana.

Na drugi dzień poszedłem do sklepu, płace zbilzeniowo i bum, odrzucono. Płace na pin, Odrzucono. Wracam do domu, wchodzę w bankowość internetową a karta jest czasowo zablokowana.

Odblokowałem, wróciłem do sklepu zapłaciłem.

Kolejny dzień? Powtórka z rozrywki, dokładnie taki sam schemat.

Jak wyłączyć takie Autoblokowanie się karty? Przy starej nie miałem nigdy takiego problemu.

Czekam na wytyczne, pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Skaju
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 616 wyświetleń)

Re: Autoblokowanie się karty VISA

W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę Cię o kontakt z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12. Nasi specjaliści zajmujący się kartami wyjaśnią to dla Ciebie. Niestety przez naszą społeczność nie mam wglądu do naszych systemów i nie będę mógł tego sprawdzić. Możesz do nas również napisać przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 564 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy