16-11-2020 15:28
Mam błąd przy wejściu w konto maklerskie. Są prowadzone jakieś prace czy to tylko błąd u mnie? Wyskakuje mi komunikat, że witryna jest nieosiągalna po chwili próby załadowania strony.
16-11-2020 15:35 | Edytowano: 16-11-2020 15:39
Jest ktokolwiek w stanie udzielić informacji kiedy usterka będzie naprawiona? Bo konsultant z czatu nie wie nic.
16-11-2020 15:37
16-11-2020 15:52
Już działa :-S
16-11-2020 15:53
No nie do końca
16-11-2020 15:54 | Edytowano: 16-11-2020 15:57
U mnie też już działa.
P.S. Dziękuję za odpowiedzi.
16-11-2020 16:11
16-11-2020 16:48
16-11-2020 16:51
W sprawie szczegółów dotyczących zleceń proponuję skontaktować się z infolinią Biura Maklerskiego 32 357 00 32
02-12-2020 01:15
czy znów replay z kontem Makler?
kiedy będzie jakieś oficjalne info w tej sprawie?
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |