09-04-2020 09:13
Czy macie państwo problem z modułem makler?
09-04-2020 09:23
09-04-2020 09:34
Makler dalej nie działa, zniknęły do niego linki jak również informacja o koncie na głównym dashboardzie
09-04-2020 09:40 | Edytowano: 09-04-2020 09:41
Makler już działa. Przyczyną nie wyświetlania się zakładki makler w MING mogą być ciasteczka cookie.
Proszę wyczyścić ciasteczka, zrestartować przeglądarkę i ponownie zalogować się do MING. Powinno wszystko wrócić do normy.
Gratuluję i bardzo dziękuje za informację
28-03-2024Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |