Odpowiedz

Modul Makler nie dziala

Witam,   Ponownie nie działa moduł maklerski. Nie mam dostępu do swojego konta i pieniędzy. Skąd te częste błędy?

jasminum87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-02-2018
Wiadomość 1 z 7 (14 150 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

U mnie funkcjonuje poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (14 149 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

@jasminum87 Prosimy napisz nam, co dokładnie się dzieje. Czy pojawia się jakiś komunikat?

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 3 z 7 (14 144 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Ludzie, na milosc boska, co wy to robicie.....

Pedro2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
01-03-2021
Wiadomość 4 z 7 (7 236 wyświetleń)

Re: Modul Makler nie dziala

Od kilku minut można już się zalogować. Przepraszamy. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 5 z 7 (7 103 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Mam dokładnie ten sam problem. Po wejściu na ING nie mam dostępu do konta maklerskiego. Byłem ciekaw czy będzie widoczne przy próbie przelania pieniędzy, ale też nie. Tak jak bym po sobocie nie miał już swojego konta maklerskiego.
Odpowiedz
0 Lajków
jakubmaciejewsk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-06-2021
Wiadomość 6 z 7 (5 184 wyświetleń)

Re.: Modul Makler nie dziala

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do Maklera spróbuj wyczyścić pliki tymczasowe w przeglądarce poprzez kombinację klawiszy lewy Ctrl+ lewy Shift + przycisk Delete i usunięcie:

  •  plików tymczasowych
  •  historii przeglądanych witryn
  •  plików cookie.

Możesz też  spróbować zalogować się w trybie incognito/private.

 

Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 7 z 7 (5 160 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy