03-12-2020 18:52 | Edytowano: 03-12-2020 18:53
Dzień dobry,
proszę o informację jak przenieść akcje z konta maklerskiego ING na konto maklerskie w innym banku? Jak długo trwa transfer?
Pozdrawiam
03-12-2020 18:58
03-12-2020 19:04
03-12-2020 19:12
U mnie to samo PCF- wybrali najgorszy dzien. Masa ludzi sie odwroci, po tej awarii i niemożliwości kupna akcji na IPO.
03-12-2020 20:36
03-12-2020 21:13
Przeniesienie akcji trwa ok 12 dni (o ile zaczną odbierać telefony i przyjmą dyspozycje), prowizja tak jak pisali 1 proc. Nikt wam nie odpuści i nie zwolni z prowizji bo dla nich liczy się tylko kasa - w końcu to ich prezes zarabia 5 baniek rocznie za prowadzenie tego bałaganu.
Rozpatrzenie reklamacji, to zgodnie z regulaminem od 30 do 60 dni i ze względu na hipotetyczne straty, zostanie odrzucona. Może łaskawie was zwolnią z 1/30 opłaty miesięcznej za prowadzenie konta i napiszą sorry, jeśli będą mieli humor.
Najlepsze rozwiązanie na opuszczenie ING Awaria Bank, to poczekać aż ich spece po wyższej szkole gotowania na gazie, wyguglają w necie jak usunąć awarię i w końcu uruchomią aplikację - bo jak zauważyliście nie można nawet zrobić przelewu wolnych środków z konta maklerskiego, bo ono obecnie nie istnieje w systemie.
Droga sądowa choć możliwa, jest bez sensu ale skargi do Rzecznika praw konsumentów i Komisji Nadzoru Finansowego jak najbardziej na miejscu. Na chwilę obecną naruszyli postanowienia Regulaminu usług maklerskich oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 30 maja 2018 poz. 1112. Na bezpodstawne zablokowanie środków finansowych pewnie też się znajdzie paragraf.
04-12-2020 09:05
Skargę do KNF już napisałem. Zobaczymy co wyjdzie.
04-12-2020 09:07
Mam już dogadane - CDM PEKAO, prowizje trochę wyższe i konto 60 pln na rok, ale jak im powiedziałem, ze odchodze z ING to przyszły rok gratis.
Poza tym mają swietna platforme - eTrader. Kolega jest tam od paru ładnych lat i takiej awarii nigdy nie mieli. Poecam przemyuslec.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |