07-03-2017 10:47
Loguję się do bankowości internetowej. Potem klikam Przejdź do Maklera i wyskakuje:
Nastąpiło wylogowanie z aplikacji
Przejdź do Moje ING
I tak już od godziny nie mogę wejść do Maklera. Rano jeszcze działało. Pliki tymczasowe przeglądarki czyściłem.
07-03-2017 11:09
U mnie ten sam problem! Drugi dzień z kolei serwisy ING nie działają jak należy!
07-03-2017 11:13
Znamy problem, specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Nie znamy na tę chwilę żadnych terminów.
07-03-2017 13:09
Wygląda na to, że makler via WWW już działa. Natomiast od wczoraj nadal nie działa przejście do maklera z aplikacji Moje ING.
08-03-2017 13:43
Obecnie pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania aplikacji mobilnej Maklera.
Moduł Makler działa przez przeglądarkę internetową na komputerze.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |