Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 21 z 26 (2 830 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

No to teraz już macie.. pulpit w maklerze znów nie odświeża, brak podglądu arkusza, nie ma zleceń, cen nie widać...

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 22 z 26 (2 786 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Nasz system działa poprawnie. Problem u Ciebie mogą stanowić błędne pliki cookies. Musisz je wyczyścić i przelogować się.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 23 z 26 (2 779 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jak zawsze mówicie, że cookies, jak zawsze wychodzi jednak, że awaria. Zresztą pod waszym kontem na twitterze nie tylko ja zgłaszam usterkę więc wszyscy mamy problem z cookiesami?

 

https://twitter.com/Briksonson/status/1420109429580644356?s=20

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 24 z 26 (2 776 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeszcze raz powtórzę, nie mieliśmy i nie mamy problemów z notowaniami. Proszę pamiętać, że wycena wartości portfela aktualizuje się co 2 minuty - to nie jest właściwe miejsce do podglądania notowań. Właściwe miejsce to Rynek > Notowania albo Pulpit. Jeżeli występowały u Ciebie problemy z notowaniami to napisz nam o tym w Wiadomościach w Maklerze, wówczas będziemy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim logom (jeżeli podeślesz je do nas mailem) i rozwiązać ten problem.

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
56
12
12-06-2020
Wiadomość 25 z 26 (2 757 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

„Jeszcze raz powtórzę” profesjonalny argument zaklinający rzeczywistość. To nie pierwszy problem na webkicie, o którym rozmawialismy, który jednak okazał się istnieć Emotikon: Mrugający

Nie No luzik panie Krzysztofie, już rozwiązane, przeglądarki webkitowe w tym wszystko na iOS (doh) i iPadOS nie wyświetlały ofert w podglądzie do około 11:00. chromium działało i tam przeszedłem chwilowo.

Używanie pulpitu maklera na WebKit dodaje po prostu dreszczyku emocji. ✌️
Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 26 z 26 (2 742 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy