Podgląd kont i kart z różnych banków już w Moim ING

ING Bank Śląski jako pierwszy bank na polskim rynku umożliwia klientom podgląd kont i kart z różnych banków w jednym miejscu. Nowe rozwiązanie w systemie bankowości internetowej i mobilnej Moje ING zostało wdrożone w oparciu o usługę dostępu do informacji o rachunku płatniczym (ang. Account Information Service, AIS) wprowadzoną przez Dyrektywę o usługach płatniczych 2 (PSD2).

Otwarta bankowość to zaproszenie do świata nowoczesnych finansów. Chcemy stale ułatwiać bankowanie naszym klientom i dlatego udostępniliśmy podgląd kont i kart z różnych banków w jednym miejscu, w Moim ING – powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego. Już dziś nasi klienci mogą testować z nami nową usługę. To ogromna oszczędność czasu i wygoda w przypadku posiadania kont lub kart w kilku bankach. Wystarczy jedno spojrzenie na ekran telefonu, aby wiedzieć wszystko o swoich codziennych finansach – dodał Marcin Giżycki.

Podgląd kont i kart z różnych banków w Moim ING to prosty sposób na szybkie i bezpieczne zarządzanie finansami, bez logowania za każdym razem do kilku aplikacji. Na początek w systemie Moje ING będzie można zobaczyć konta i karty z mBanku i z Banku Millennium. Lista banków będzie rozwijana w przyszłości.

 

Dowiedz się więcej o usłudze Dodaj konto z innego banku

Usługa jest bezpieczna i zgodna ze standardami PSD2, a korzystanie z niej jest bezpłatne. To klient decyduje komu, jakie konta i w jakim zakresie udostępnia. Dane w ramach usługi są chronione przez najnowocześniejsze technologie przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa obowiązujących w sektorze finansowym.

 

źródło:

media.ingbank.pl 

Komentarze
aju Nowy w branży
‎23-10-2019 18:08

Dzień dobry, 

jak to uruchomić> nie widzę tego u siebie w ing

aju
aju
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
25-07-2018
MonikaC Moderator
‎24-10-2019 17:15

Dzień dobry,
proszę spróbuj wejść w Moim ING na Oferta ING - Konta osobiste - Dodaj konto z innego banku do Mojego ING. Czy widzisz u siebie tę opcję?

MonikaC
Moderator
Moderator icon
500
97
04-09-2015
aju Nowy w branży
‎24-10-2019 18:48

Tak jest, dziękuję. 

Kiedy można spodziewać się kolejnych wiodących banków? Chętnie bym wszystko wrzucił do bankowości ING Emotikon: Szczęśliwy

aju
aju
Nowy w branży
Nowy w branży icon
6
0
25-07-2018
MaczetorRK Nowy w branży
‎25-10-2019 04:51

Dzień dobry. Kliknąłem w dodaj konto innego banku , wybrałem bank millennium , zalogowałem się na konto millennium i wyraziłem zgodę na podglad ale minęła już ponad doba i nadal nie widzę swojego konta z millennium w aplikacji. W widoczności kont nie ma konta z millennium 

MaczetorRK
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
25-10-2019
MagdalenaD Moderator
‎25-10-2019 17:02 | Edytowano: ‎25-10-2019 17:10

@aju Mamy to w planach. O kolejnych bankach dostępnych w usłudze będziemy informować na bieżąco. 

@MaczetorRK sprawdź czy na stronie głównej jest ustawiony suwak na "Wszystkie banki"?

MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
70
16
04-09-2015
MaczetorRK Nowy w branży
‎25-10-2019 19:35

Dodawałem konto Millenium przez aplikacje na iPhone. Nastepnie zalogowalem sie na swoje konto Millenium (poprzez Safari) i akceptowalem zgody. W safari wszystko poszlo dobrze ale tak jakby do aplikacji to nie doszlo i dlatego nie widzialem tego konta. zrobilem to samo na laptopie i problemu nie bylo i wszystko dziala. Fajna opcja Emotikon: Szczęśliwy.Miłego weekendu Emotikon: Szczęśliwy

MaczetorRK
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
25-10-2019
mechu Doradca z ambicjami
‎27-10-2019 13:46

Z mBankiem działa, chociaż nie dało się dodać kont walutowych. Tylko te w PLN. Planując dodać taką funkcjonalność?

mechu
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
24-02-2018
MagdalenaD Moderator
‎28-10-2019 13:11

Nie mam takich informacji, Banki mogą udostępniać zarówno rachunki w złotówkach jak i walutach obcych, które są dostępne online. Ostatecznie, to bank prowadzący rachunek płatniczy decyduje co udostępni innym podmiotom. Może warto w tej kwestii skontaktować się bezpośrednio z mBankiem. 

MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
70
16
04-09-2015
Konto usunięte
‎30-10-2019 09:56 | Edytowano: ‎30-10-2019 09:56

U mnie pojawia się błąd "Wrong request. If error persists please contact Provider (422)" po wyrażeniu zgody po zalogowaniu się do Millenium. Na stronie wyrażenia zgody jest pole "Account" ale jest puste i nic nie mozna wybrać. W Millenium moje konto jest typu technicznego czy to może być problemem? Normalnie mogę się zalogować na stonie Millenium żeby sprawdzić stan konta.

Użytkownik nie istnieje
DawidSz Moderator
‎30-10-2019 10:41

@Konto usunięte Nie uda Ci się dodać konta technicznego Emotikon: Smutny Usługa dotyczy rachunków osobistych i firmowych, a także przedpłaconych i kredytowych.

DawidSz
Moderator
Moderator icon
58
14
26-11-2018