Re.: Garmin Pay już w ING

Klienci ING Banku Śląskiego, którzy posiadają karty debetowe Visa zbliżeniowa, mogą już korzystać z usługi Garmin Pay. Do końca roku planujemy rozszerzenie usługi o karty kredytowe.

żeby płacić zegarkiem Garmin pobierz aplikację Garmin Connect z AppStore (telefony z systemem IOS) lub Google Play (telefony z systemem Android) i połącz z nią swój zegarek. Utwórz portfel Garmin Pay razem z czterocyfrowym hasłem do portfela. Na koniec dodaj kartę do portfela Garmin Pay.

Zacznij korzystać z Garmin Pay z ING

żeby płacić zegarkiem Garmin wystarczy, że zbliżysz nadgarstek z zegarkiem Garmin do czytnika. Przy pierwszej płatności ważne jest odblokowanie  zegarka hasłem ustalonym podczas tworzenia portfela Garmin Pay.

- Płatności Garmin Pay to wygodne rozwiązanie dla osób, które lubią aktywność fizyczną. Zegarki Garmin znane są szczególnie wśród biegaczy. W ING Banku Śląskim chcemy dostarczać naszym klientom jak najwygodniejsze metody płatności, przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Stale rozwijamy nasze usługi, na każdym etapie weryfikując oczekiwania naszych klientów - mówi Barbara Borgieł-Cury, dyrektor Centrum Bankowości Codziennej w ING Banku Śląskim.

 

W przypadku utraty zegarka, na którym użytkownik ma uruchomione płatności Garmin Pay wystarczy usunięcie karty z portfela Garmin Pay na telefonie lub za pośrednictwem banku w systemie bankowości internetowej Moje ING lub na infolinii banku.

 

Klienci ING Banku Śląskiego mogą kupić wybrane modele zegarków z funkcją Garmin Pay do 30% taniej.

GarminPaywING.PNG

 

 

Komentarze
Doradca z ambicjami I
‎26-09-2019 12:06

To bardzo dobra wiadomość. Czas na testowanie usługi i korzystanie z niej. Dziękuję.

Lukasz_K
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
19-01-2016
Nowy w branży II
‎26-09-2019 13:17

Cały dzień próbuje i nie mogę dodać karty Visa do aplikacji garmin connect ☹️

Pisze ze bank który wystawił tę kartę nie obsługuje garmin pay

Andrzej67
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
26-09-2019
Nowy w branży II
‎26-09-2019 19:56

Nie jestem zirotowany, tylko wqr... y 😡

Długo czekałem i nic kicha. 

Andrzej67
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
26-09-2019
Nowy w branży II
‎27-09-2019 12:57 | Edytowano: ‎27-09-2019 12:58

Również ten błąd mam. Okazało się, że to tylko oferta dla klientów indywidualnych. Klienci kont biznesowych nie mogą skorzystać z tej super fajnej fuknkcji ;/ 
Dodatkowo nikt nie wie czy w ogóle Garmin Pay dla kont firmowych będzie dostępny.

 

Niby wielki news, że ING wprowadziło Garmina Pay, ale nie dla wszystkich swoich kont. ;-(

Lipa ING, trochę lipa... ;-(

pszym
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-09-2019
Moderator
‎27-09-2019 13:57

@Andrzej67 Prosimy spróbuj usunąć cały portfel Garmin Pay i utwórz go od nowa. Daj znać, czy to pomogło.

@pszym Przykro nam, że tak uważasz. Na razie nie mamy informacji o wprowadzeniu Garmin Pay dla klientów firmowych. Jeśli będziemy mieć dodatkowe informacje w sprawie wdrożenia tej usługi, na pewno poinformujemy o tym na naszej stronie i w kanałach społecznościowych Emotikon: Szczęśliwy Prosimy o cierpliwość.

MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Nowy w branży II
‎27-09-2019 15:11

Witam, Kilka razy chciałem dodać kartę do Portfela i za każdym razem informacja że jest błąd w autoryzacji a sms z banku że Dane karty którą chce dodać są nieprawidłowe a podaje te z karty - karta Visa Debit

ZbigniewS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-09-2019
Były moderator
‎28-09-2019 14:54

@ZbigniewS jeśli faktycznie podajesz poprawnie dane, a w dalszym ciągu pojawia się informacja o błędzie, proszę żebyś skontaktował się z naszą infolinią - 32 357 00 12. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Mam nadzieję, że szybko wyjaśnisz tę sprawę i będziesz mógł korzystać z Garmin Pay. 

MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Nowy w branży II
‎04-10-2019 17:36

Witam

Czy ktoś miał taki problem 

Gdy chce dodać karę do portfela w zegarku Garmin vivoactiv3 wyskakuje taki bład:

"Błąd poświadczenia (autoryzacji) karty

Autoryzacja tej karty nie powiodła się. Spróbuj ponownie "

Próbuje i próbuj i nic z tego 

Co może być tego przyczyną ?

 

MagdalenaM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-10-2019
Moderator
‎05-10-2019 17:29

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji i karty, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Podam Ci ogólne informacje. Twój komunikat może oznaczać błędną autoryzację (jeżeli wprowadziłaś kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacji). W tej sytuacji spróbuj dodać kartę do portfela Garmin Pay kolejnego dnia.
Jeżeli nie podawałaś kodu autoryzacyjnego, to sprawdź proszę:

- czy próbujesz dodać kartę Visa Zbliżeniową z konta osobistego?
- czy podajesz właściwy numer karty, datę ważności, kod CVV2? 

- czy Twoja karta jest aktywna?

- czy masz włączoną zbliżeniowość? 
- czy masz aktualną wersję aplikacji Garmin Connect i oryginalny system na swoich urządzeniach?
Jeżeli wszystko się zgadza, a nadal nie będziesz mogła dodać karty, to skontaktuj się z nami przez Moje ING - czat (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 0:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00), przez wiadomości w bankowości lub telefonicznie 32 357 00 12. Wtedy sprawdzimy Twoją sytuację.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Nowy w branży II
‎10-10-2019 21:49

Witam. Czy Garmin Pay będzie dostępna dla kart prepaid MasterCard?

Specjalnie w tym celu zamówiłem sobie taką kartę, i przy próbie dopisania jej do portfela pojawił się komunikat, że ta karta nie jest obsługiwana.

Krzyszto379
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2019
Moderator
‎11-10-2019 20:00

@Krzyszto379 Obecnie nie planujemy wprowadzenia kart przedpłaconych do Garmin Pay. Jeśli coś się zmieni, to na pewno poinformujemy o tym na naszej stronie i w kanałach społecznościowych.

MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Nowy w branży II
‎14-10-2019 19:39
@ MateuszF Szkoda. Właśnie w tym celu wystąpiłem o tą kartę i już ją mam. BTW, przydałaby się wyraźna informacja o tym, że danej karty nie da się w ten sposób wykorzystać. Moim zdaniem karta prepaid jest dobrym rozwiązaniem do płatności zegarkiem, które dla mnie będzie miało zastosowanie do płacenia za jakieś drobiazgi na plaży lub podczas uprawiania sportu. W razie nieuprawnionego użycia płatności Garmin Pay nie da się wypłacić więcej niż jest na koncie karty prepaid. Dodawanie karty kredytowej lub głównej karty do konta, gdzie limity transakcyjne są wyższe wiąże się z pewnym ryzykiem, którego ja nie chcę ponosić.
Krzyszto379
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-10-2019
Były moderator
‎15-10-2019 14:51

@Krzyszto379 - informacje o tym, jakie karty możesz dodać do Garmin Pay znajdują się na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/garmin-pay w sekcji Pytania i odpowiedzi. Rozumiemy Twój sposób zabezpieczania finansów, pamiętaj że tę samą zasadę możesz zastosować do swojej karty płatniczej. Wystarczy nadwyżkę przelewać na konto oszczędnościowe, a na koncie rozliczeniowym pozostawić tylko kwotę, której potrzebujesz. W aplikacji mobilnej możesz wyciągnąć na pierwszy ekran skrót Szybki przelew i dzięki niemu bez logowania przelewać drobne kwoty między kontem oszczędnościowym a rozliczeniowym, wtedy kiedy ich potrzebujesz. Spróbuj, może ten sposób będzie dla Ciebie także wygodnym rozwiązaniem Emotikon: Szczęśliwy 

AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Nowy w branży II
‎27-01-2020 16:57

Brak możliwości dodania karty zbliżeniowej Visa do aplikacji. Cały czas wyskakuje komunikat "dane karty są nieprawidłowe". W aplikacji Garmin Connect brak możliwości wykonania zdjęcia, natomiast przy ręcznym wpisywaniu karty, w wykazie województw NIE MA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO!!!!!. Jak ktoś chce może sobie natomiast wybrać nieistniejące od 1990 roku województwo Skierniewickie... Do tego, czy przywoływany przez aplikację "kod bezpieczeństwa" to pin? Niestety na dzień dzisiejszy jestem mocno rozczarowany systemem

Centaur2000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-01-2020
Moderator
‎28-01-2020 17:41

Może być kilka powodów problemów z dodaniem karty:

 

  • nieaktualna wersja aplikacji Garmin Connect - zanim rozpoczniesz dodawanie karty do Garmin Pay, prosimy sprawdź w sklepie Google Play/AppStore, czy masz najbardziej aktualną wersję aplikacji Garmin Connect,
  • brak oryginalnego systemu operacyjnego na urządzeniach - zarówno telefon jak i zegarek muszą posiadać oryginalny system,
  • brak dostępu do internetu - w trakcie dodawania karty do portfela Garmin Pay musisz mieć stabilny dostęp do internetu,
  • nieprawidłowy kod autoryzacyjny - ze względu bezpieczeństwa, system blokuje możliwość dodania karty, jeśli wprowadzisz kilka razy nieprawidłowy kod autoryzacyjny. W tym przypadku, spróbuj proszę dodać kartę następnego dnia.

Jeśli sprawdzisz wszystkie punkty i nadal będziesz miał kłopot z dodaniem karty, prosimy napisz do nas w Moim ING. Przekażemy sprawę do serwisu.
Rozumiem, ze pozostałe sugestie dotyczą aplikacji Garmin Connect - proszę skontaktuj się z nimi w tych sprawach.

KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Nowy w branży II
‎16-02-2020 20:43

KarolinoM - litości ! Przeklejane bełkotu z podręcznika call center "jak pozbyć się klienta" jest nie poważne i pokazuje pogardę do klienta. 

 

Centaur2000 napisał, że w aplikacji Garmin Connect podczas rejestracji usługi Garmin Pay - nie ma województwa śląskiego a jest na przykład skierniewickie - to jest jakiś obłęd !!

 

I nadal tak jest i nadal nie da się dodać karty ! Ja prd, tylu specjalistów, miesiące, lata przygotowań, marketing itd i BAM  -  województwo skierniewickie. Porażka. 

 

Pozostanę z Apple Pay.  

Tomek_46
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-02-2020
Były moderator
‎17-02-2020 09:12

@Centuar2000 @Tomek_46

Tomek, tak jak wspomniałeś "w aplikacji Garmin Connect". Muszę przypomnieć, że dostawcą tej aplikacji jest Garmin, nie my. Ostatnie, co @KarolinaM miała na myśli, to pogarda dla klienta. Gwarantuję, że chciała pomóc. W tym celu podała rozwiązania, które najczęściej pomagają Emotikon: Szczęśliwy Wracając do tematu aplikacji, dziękujemy za zgłoszenia wszelkich błędów. Wasze opinie przekazujemy do operatora usługi. Mam nadzieję, że wkrótce nie będzie tam do wyboru województwa świętokrzyskiego Emotikon: Mrugający

Jeśli chodzi o dodanie karty. Aby to zrobić, zegarek musi być zabezpieczony hasłem (4 znakowym). Użytkownik zegarka musi otworzyć taki kod, by móc dodać tę kartę do systemu. Oczywiście "plastik" musi zostać aktywowany i wszystkie dane muszą zostać wpisane poprawnie w Garmin Connect. Jeśli jednak, wciąż nie uda się Wam dodać tej karty, proszę zgłoście nam reklamację. Nasi technicy sprawdzą wtedy Wasze próby aktywacji karty w tej usłudze. Niestety, przez forum Społeczność nie mamy takiej możliwości Emotikon: Smutny

DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Doradca z ambicjami I
‎22-01-2023 12:15 | Edytowano: ‎22-01-2023 12:17

Chciałbym podzielić się wg mnie bezsensem działań ING w tej usłudze.

Nie chce aby zegarek był podpięty do mojej głównej karty, chciałbym wykorzystać kartę wirtualną lub przedpłaconą. Brak tego dla mnie eliminuje tą usługę.

Jak zauważył kolega wyżej płatność zegarkiem jest dodatkiem, płatnością za drobiazgi.

A przelewanie nadwyżek na OKO nie jest rozwiązaniem. Chce mieć na karcie trochę więcej pieniędzy żeby płącić za zakupy itp. zegrkiem jak gdzieś biegnę, pływam lub uprawiam inny sport. Czyli np kupić sobie wodę...

Polluks
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-01-2023
Były moderator
‎23-01-2023 12:26

Na tę chwilę do Garmin Pay możesz dodać jedynie kartę debetową lub kredytową. Przekażę Twoją opinię w tej sprawie do odpowiedniego zespołu. 

OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021