Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja Makler

Szanowni Państwo,

 

Czekam już 6h na odpowiedź, gdzie mogę złożyć reklamację na ciągłe przerywanie dostarczania usługi makler ing inarażanie mnie na straty pieniędzy. 

Odpowiedz
0 Lajków
wegnarjusz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
4
03-12-2020
Wiadomość 11 z 12 (88 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja Makler

Jeśli chcesz zgłosić reklamację wynikającą z tej niedostępności, przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące okoliczności zaistniałego zdarzenia. Będziemy ich potrzebować, by reklamację rozpatrzyć.

Reklamację możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING. Możesz również skontaktować się z nami przez infolinię: 32 357 00 32 lub 801 127 301.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
45
9
18-01-2021
Wiadomość 12 z 12 (86 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Sprawdź w Moim ING.

15-04-2021
Re: Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim

...

15-04-2021
Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

W dniu wczorajszym w godzinach popołudniowych wpłaciłam kwotę 2500zl we wplatomacie w Łodzi na ulicy Kolumny, otrzymałam potwierdzenie transakcji z urządzenia. Jakim zaskoczeniem było dla mnie zalogow...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy